Cafeneaua e la tine acasa. Onoram toate comenzile!

Politica de returnare a produselor

Daca nu sunteti 100% multumit de produsul cumparat din magazinul nostru, acesta poate fi returnat, in termen de 30 zile calendaristice din momentul in care a fost livrat. Conform OUG 34/2014 actualizata, clientul poate returna un produs in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data facturarii, urmand ca in termen de alte maxim 14 zile sa ii fie returnati banii in contul IBAN indicat in scris de client la adresa support@beanzcafe.ro, sau sa i se inlocuiasca produsul.

"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email support@beanzcafe.ro (accesand "Formularul returnare produs"). Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

Toate produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre cumparator: daca au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile, etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care au fost livrate. De asemenea, toate produsele returnate vor fi insotite de "Cerererea de renuntare unilaterala" completata corespunzator (formularul poate fi descarcat de aici).

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Produsul poate fi inlocuit cu unul de o valoare mai mare, prin plata diferentei, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. Strauss Romania S.R.L.

In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.

Costurile de transport pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului.