POLITICA STRAUSS ROMANIA S.R.L CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA
DATELOR CU CARACTER PERSONAL PRIN INTERMEDIUL WEBSTE-ULUI BEANZCAFÉ.RO
februarie 2025
Aceasta nota de informare vizeaza activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal efectuate de Strauss Romania S.R.L., o societate cu sediul in Bucuresti, str. Nicolae Teclu nr. 51, sector 3, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/14081/1994, avand cod de inregistrare fiscala RO5990561 („Societatea”), in calitate de operator de date cu caracter personal pe care le colectam prin intermediul website-ului nostru https://www.beanzcafe.ro/.
1. CE TIP DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRAM, IN CE SCOPURI SI IN BAZA CAROR TEMEIURI
A. Crearea si administrarea contului
Putem prelucra datele dumneavoastra personale in scopul crearii si administrarii contului de utilizator pe site-ul nostru wwww.beanzcafe.ro. Contul ofera acces la functionalitatile necesare plasarii de comenzi, verificarii istoricului achizitiilor si gestionarii preferintelor. Crearea contului nu este obligatorie pentru scopul plasarii unei comenzi.
Pentru scopurile inscrise mai sus aflate in legatura cu crearea si administrarea contului, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: suport@beanzcafe.ro.
Pentru a crea si administra contul de utilizator, colectam urmatoarele tipuri de date personale:
- Date de identificare: nume, prenume
- Date de contact: adresa de e-mail, numar de telefon;
- Informatii de autentificare: parole si alte informatii necesare securizarii contului.
B. Plasarea si livrarea comenzilor efectuate prin intermediul website-ului beanzcafe.ro
Datele dumneavoastra personale sunt prelucrate in scopul de a asigura gestionarea eficienta a comenzilor plasate pe site-ul nostru www.beanzcafe.ro si includ urmatoarele activitati:
Primirea si confirmarea comenzilor:
- Dupa ce plasati o comanda pe site, vom utiliza datele pentru a confirma detaliile comenzii, inclusiv produsele alese, cantitatile si preturile.
- In cadrul acestui proces, va trimitem o notificare de confirmare pe adresa de e-mail si/sau numarul de telefon furnizate, astfel incat sa fiti informat despre stadiul comenzii.
Pregatirea si livrarea produselor:
- Utilizam datele dumneavoastra, inclusiv adresa de livrare si numarul de telefon, pentru a coordona pregatirea si expedierea comenzii.
- Colaboram cu parteneri logistici (curieri) care necesita aceste informatii pentru a efectua livrarea si pentru a va oferi actualizari privind stadiul livrarii.
Facturarea si gestionarea tranzactiilor:
- Datele de facturare si informatiile de plata sunt folosite pentru procesarea tranzactiilor si emiterea facturilor, conform legislatiei contabile.
- Utilizam aceste informatii si pentru a mentine istoricul comenzilor, in caz de retururi, rambursari sau alte solicitari ulterioare legate de tranzactie.
- In conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 138/2024 pentru procesarea comenzilor efectuate prin intermediul site-ului nostru si emiterea facturilor aferente, avem obligatia sa prelucram urmatoarele date pentru clientii persoane fizice: cod numeric personal (CNP) - in cazul in care clientii opteaza sa se identifice prin acest cod sau cod de identificare fiscala format din 13 cifre de zero (0000000000000) - in cazul in care clientii opteaza sa nu se identifice prin niciun cod numeric personal.
Pentru scopurile inscrise mai sus aflate in legatura cu plasarea si livrarea comenzilor, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: suport@beanzcafe.ro.
Scop |
Temei legal |
Durata de pastrare a datelor |
Plasarea si livrarea comenzilor pe site-ul nostru este de a asigura o experienta de cumparare completa si sigura pentru clienti, acoperind toate etapele de la selectarea produselor si confirmarea comenzilor pana la livrarea acestora la adresa dorita, astfel: primirea si gestionarea comenzilor, pregatirea produselor pentru expediere si livrare, procesarea platilor si emiterea facturilor
|
Prelucrarea datelor pentru primirea si livrarea comenzilor se bazeaza pe necesitatea executarii unui contract, conform art. 6(1)(b) din Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Furnizarea acestor date este obligatorie pentru a putea gestiona si livra comanda plasata pe site. Indeplinirea unei obligatii legale care revine operatorului pentru obligatiile fiscale si alte reglementari legale aplicabile |
Datele de identificare si contact:
Datele tranzactionale si istoricul comenzilor:
Datele de facturare si plata:
|
Prelucrarea codului numeric personal sau al codului de identificare fiscala format din 13 cifre de zero (0000000000000) se realizeaza exclusiv in scopul emiterii facturilor fiscale, conform legislatiei fiscale aplicabile, si pentru respectarea obligatiilor legale care ne revin in calitate de operator economic. |
Prelucrarea datelor mentionate este realizata in baza prevederilor legale si a necesitatii indeplinirii obligatiilor noastre legale (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulamentul (UE) 2016/679 – GDPR). |
Datele vor fi stocate conform termenelor legale aplicabile pentru pastrarea documentelor fiscale, respectiv pentru o perioada de minimum 10 ani fiscali, conform legislatiei financiar-contabile in vigoare. |
Pentru a indeplini scopurile de mai sus, colectam si prelucram urmatoarele categorii de date:
- Date de identificare: nume, prenume;
- Date de contact: adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare;
- Informatii tranzactionale: detalii despre produse comandate, preturi, cantitati si alte informatii legate de comanda;
- Date de plata si facturare: detalii de facturare (nume, adresa, alte date fiscale, dupa caz) si informatii de plata necesare pentru procesarea tranzactiei (in functie de metoda de plata selectata).
C. Campanii promotionale si concursuri
Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand decideti sa participati la campanii promotionale si concursuri, in scopul organizarii campaniei promotionale si concursurilor, precum si al gestionarii inscrierilor in campanie, pentru validarea castigatorilor si livrarea premiilor si pentru indeplinirea obligatiilor fiscale in legatura cu premiile acordate. Lipsa acestor informatii atrage imposibilitatea companiei noastre de a depune declaratiile aferente catre autoritatile fiscale.
In scopul participarii la campanii promotionale si concursuri, compania noastra poate contracta serviciile unui partener, care are experienta, capacitatea tehnica si resursele necesare pentru a putea pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a garanta respectarea reglementarilor privind protectia datelor cu caracter personal si protectia drepturilor persoanelor vizate. Unii Parteneri vor avea calitatea de imputerniciti de date, actionand la instructiunile noastre si in scopurile trasate de noi cu privire la prelucrarea datelor personale. In acest caz, compania noastra va oferi persoanelor vizate participante toate informatiile necesare in conformitate cu prevederile legale.
In scopul intrarii in posesie a premiilor din cadrul campaniilor promotionale si concursurilor de catre castigatorii participanti, compania noastra poate contracta serviciile unui partener, care are experienta, capacitatea tehnica si resursele necesare pentru a putea pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a garanta respectarea reglementarilor privind protectia datelor cu caracter personal si protectia drepturilor persoanelor vizate. Partenerul va avea calitatea de operator de date, asemenea companiei noastre, fiecare actionand in mod independent cu privire la prelucrarea datelor personale. In acest caz, compania noastra va oferi persoanelor vizate participante toate informatiile necesare in conformitate cu prevederile legale.
Pentru scopurile inscrise mai sus, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: promo@strauss-group.ro
Scopul prelucarii |
Temeiul prelucrarii |
Durata estimata a prelucrarii |
Participarea la campanii promotionale si concursuri, organizarea campaniei promotionale si concursurilor, precum si gestionarea inscrierilor in campanie, pentru validarea castigatorilor si livrarea premiilor si pentru indeplinirea obligatiilor fiscale in legatura cu premiile acordate |
Executarea unui contract la care persoana vizata este parte pentru gestionarea participarii si livrarea premiilor
Indeplinirea unei obligatii legale care revine operatorului pentru obligatiile fiscale si alte reglementari legale aplicabile |
Datele personale colectate vor fi pastrate pentru perioada necesara organizarii si desfasurarii campaniilor promotionale si concursurilor, validarii castigatorilor si livrarii premiilor.
Datele participantilor castigatori sunt stocate pentru o perioada de 10 ani fiscali, conform reglementarilor fiscale in vigoare.
Datele participantilor necastigatori sunt stocate pentru o perioada de cel mult 90 zile de la data finalizarii Campaniei.
|
Pentru participarea la campanii promotionale si concursuri, societatea poate prelucra urmatoarele tipuri de date cu caracter personal in scopul organizarii, gestionarii inscrierilor, validarii castigatorilor, livrarii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale asociate:
Date de identificare:
- Nume si prenume: Necesare pentru identificarea participantilor si validarea castigatorilor.
- Cod Numeric Personal (CNP): In cazul in care este necesar pentru indeplinirea obligatiilor fiscale sau pentru identificarea unica a castigatorilor.
Date de contact:
- Adresa de e-mail: Pentru comunicarea rezultatelor si gestionarea corespondentei legate de concurs.
- Numar de telefon: Pentru contact direct in vederea validarii castigatorilor si organizarii livrarii premiilor.
- Adresa postala/domiciliu: Pentru livrarea premiilor sau trimiterea documentelor oficiale.
Date demografice:
- Varsta/Datele de nastere: Pentru a verifica eligibilitatea in concursuri cu restrictii de varsta.
Date referitoare la participare:
- Detalii despre inscriere: Informatii furnizate la inscrierea in campanie/concurs, cum ar fi raspunsurile la intrebari, documente doveditoare sau alte informatii solicitate in regulament.
- Data si ora inscrierii: Pentru inregistrarea corecta a participarii.
Date financiare:
- Date bancare (IBAN, nume titular cont): In cazul in care premiile constau in sume de bani sau daca este necesara rambursarea unor cheltuieli.
- Informatii despre valoarea premiului: Pentru raportarea fiscala si emiterea documentelor financiare corespunzatoare.
Date privind premiile:
- Tipul si valoarea premiului: Informatii necesare pentru documentele fiscale si raportarile financiare.
- Data acordarii premiului: Pentru a respecta termenele legale si a asigura trasabilitatea.
Date fiscale:
- Alte date solicitate de autoritatile fiscale: Cum ar fi adresa completa, si alte informatii necesare pentru completarea declaratiilor fiscale.
Documente justificative:
- Copii ale actelor de identitate: Pot fi necesare pentru validarea castigatorilor si indeplinirea obligatiilor legale.
- Semnatura: Pentru confirmarea primirii premiului sau a altor documente legate de participare.
Date privind utilizarea site-ului/aplicatiei:
- Adresa IP si alte date tehnice: In cazul in care inscrierea sau participarea la concurs se face online, aceste date pot fi utilizate pentru securitatea procesului si prevenirea fraudei.
D. Raspunsul la intrebarile, solicitarile, sesizatorile si plangerile dumneavoastra referitoare la produsele pe care le comercializam
Putem prelucra datele cu caracter personal in scopul gestionarii relatiei cu dvs. in calitate de consumator, pentru solutionarea sesizarilor si plangerilor referitoare la produsele pe care le comercializam inclusiv cele adresate de catre dvs. Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC), intrebari si solicitari cu privire la produse / retetele produselor noastre.
Pentru scopurile inscrise mai sus aflate in legatura cu produsele noastre, societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarele adrese de e-mail: consumator@strauss-group.ro si suport@beanzcafe.ro.
Scopul prelucarii |
Temeiul prelucrarii |
|
Solutionarea sesizarilor si plangerilor referitoare la produsele comercializate, inclusiv cele adresate de catre dvs. Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC) |
|
Datele dumneavoastra vor fi stocate pentru perioada necesara gestionarii relatiei cu clientii si a solutionarii sesizarilor si plangerilor, conform cerintelor legale aplicabile.
Spre exemplu, datele dumneavoastra personale vor fi pastrate pe durata necesara solutionarii plangerii si, ulterior, pentru o perioada de 3 ani de la finalizare, in conformitate cu obligatiile legale si reglementarile aplicabile.
In anumite cazuri, datele pot fi pastrate pe durata termenului de prescriptie aplicabil, care poate varia in functie de natura plangerii si de legislatia nationala. De exemplu, daca exista riscul unei actiuni legale ulterioare, datele pot fi pastrate pe durata termenului de prescriptie pentru a asigura posibilitatea de aparare in instanta.
|
Pentru a gestiona relatia cu consumatorii, inclusiv solutionarea sesizarilor si plangerilor referitoare la produsele comercializate, precum si pentru a raspunde intrebarilor si solicitarilor cu privire la produse sau retetele acestora, un operator poate prelucra urmatoarele tipuri de date cu caracter personal:
Date de identificare:
- Nume si prenume: Pentru identificarea corecta a consumatorului si asocierea corecta a sesizarii sau plangerii cu persoana vizata.
- Cod Numeric Personal (CNP) sau alte identificatoare unice: Doar daca sunt absolut necesare si justificate pentru procesarea solicitarilor (ex. in cazuri de returnare sau probleme juridice).
Date de contact:
- Adresa de domiciliu/resedinta: Pentru a trimite corespondenta scrisa sau produse in cazul unui schimb sau returnare.
- Adresa de e-mail: Pentru corespondenta electronica rapida si eficienta.
- Numar de telefon: Pentru comunicarea directa si eficienta, inclusiv pentru confirmarea sau clarificarea solicitarilor.
Date privind tranzactiile:
- Detalii despre produsul achizitionat: Informatii precum denumirea si/sau, in situatia achizitionarii de aparate de cafea si accesorii aferente prepararii de bauturi calde, modelul, seria, numarul de lot, si alte detalii relevante legate de produs.
- Data achizitiei: Pentru a verifica eligibilitatea pentru returnare, reparatii sau alte solicitari legate de produs.
- Pretul de achizitie: In cazul solicitarilor de rambursare sau compensare.
Numarul comenzii sau al facturii: Pentru identificarea rapida a achizitiei in sistemul operatorului.
Date financiare:
- Date bancare (IBAN, nume titular cont): Necesare pentru rambursari sau compensatii financiare.
- Detalii privind metodele de plata utilizate: Daca sesizarea sau plangerea implica o problema financiara (ex. plati duble, facturare incorecta).
Date privind utilizarea produsului:
- Descrierea problemei: Detalii despre modul de utilizare a produsului si natura problemei intampinate.
- Informatii despre conditiile de utilizare: Acestea pot include date despre mediu de utilizare, durata de utilizare, si alte detalii relevante pentru evaluarea problemei.
Date referitoare la istoricul interactiunii cu operatorul:
- Istoricul corespondentei si al reclamatiilor anterioare: Pentru a oferi un raspuns bine informat si coerent, avand in vedere toate interactiunile anterioare.
Date referitoare la solicitarile si sesizarile adresate ANPC:
- Detalii despre sesizarea/plangerea depusa la ANPC: Aceasta poate include copii ale documentelor trimise catre ANPC, raspunsuri oficiale, sau orice alte comunicari cu autoritatea.
- Referinte la documentele depuse: Numere de inregistrare, data depunerii sesizarii, si alte detalii relevante.
Documente justificative:
- Chitante, facturi, dovezi de plata: Pentru a verifica detaliile tranzactiei si a evalua cererea consumatorului.
- Fotografii sau alte dovezi: Imagini ale produsului defect sau alte documente relevante pentru evaluarea plangerii.
2. DESTINATARII DATELOR
Pentru a atinge scopurile descrise mai sus, Societatea utilizeaza serviciile mai multor parteneri contractuali. Unii dintre ei au calitatea de operatori de date sau persoane imputernicite si sunt activi in industria/sectorul marketing, tehnologia informatiei, studii de piata, s.a.m.d. iar acestora le pot fi furnizate datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi utilizate in limitele obligatiilor pe care si le-au asumat fata de Societate. Datele cu caracter personal pe care le divulgam catre persoanele imputernicite de noi, sunt limitate la informatiile cu caracter personal minime care sunt necesare pentru prestarea respectivelor servicii si le solicitam acestora sa nu utilizeze datele cu caracter personal in niciun alt scop. Depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca toate entitatile cu care lucram stocheaza datele dumneavoastra cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate.
Unii dintre acestia sunt terte parti care nu intentioneaza sa prelucreze datele, insa pot avea acces la acestea in indeplinirea sarcinilor sau in interactiunile lor cu Societatea, cum ar fi societati care asigura intretinere tehnica, auditori financiari sau juridici.
Datele cu caracter personal indicate mai sus pot fi puse la dispozitie sau transmite catre terti si in urmatoarele situatii: (i) autoritati publice, auditori sau institutii cu competente in realizarea de inspectii si controale asupra activitatii si activelor Societatii, care solicita Societatii sa furnizeze informatii, in virtutea obligatiilor legale ale acesteia din urma. (ii) pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor Societatii noastre sau alte entitati sau persoane, precum instante de judecata; (iii) terti achizitori, in masura in care activitatea Societatii ar fi transferata (in totalitate sau partial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzactii
De asemenea, in scopurile prelucrarii de mai sus, putem distribui datele dumneavoastra cu caracter personal catre societati din grupul din care face parte Societatea, care isi desfasoara activitatea in Olanda si Israel, societati care vor respecta instructiunile Societatii in ceea ce priveste prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. Pentru mai multe informatii referitoare la grupul din care face parte Societatea, va rugam sa vizitati httpss://www.strauss-group.com/.
3.TRANSFERUL DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN STRAINATATE
Pentru atingerea scopurilor descrise mai sus, Societatea utilizeaza serviciile/ colaboreaza cu diversi contractori/ parteneri contractuali si comunica cu alte societati din grup, carora le pot fi dezvaluite datele, dupa cum urmeaza mai jos.
In contextul desfasurarii activitatilor mai sus descrise, datele dumneavoastra pot fi transferate in strainatate atat in state membre ale Uniunii Europene („UE”) sau ale Spatiului Economic European („SEE”), catre state care beneficiaza de o Decizie emisa de Comisia Europeana prin care s-a constatat ca acestea confera o protectie adecvata pentru prelucrarea datelor cu caracter personal („Decizie de Adecvare”), precum Israel.
Prin prezenta va informam ca orice transfer de date realizat de Societate va respecta cerintele legale impuse prin Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 2016/679 adoptat de Parlamentul European („GDPR”).
In cazul in care societatea are obligatia legala de a transfera in afara, va vom informa In ceea ce priveste transferul de date in state care nu confera o protectie adecvata pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, Societatea va folosi urmatoarele mecanisme pentru asigurarea masurilor de securitate impuse de GDPR: mecanisme de certificare, clauze standard de transfer de date.
Datele cu caracter personal pot fi, de asemenea, puse la dispozitia sau transmise, atunci cand este cazul, catre autoritatile sau institutiile publice competente sa exercite inspectii asupra activitatii sau bunurilor Societatii, in lumina obligatiilor legale ce incumba acesteia din urma. Aceste autoritati sau institutii publice pot fi urmatoarele: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si alte asemenea.
4. CAT TIMP STOCAM DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL
Vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal doar pe perioada de timp necesara pentru atingerea scopurilor de prelucrare expuse mai sus, cu respectarea in acelasi timp a cerintelor legale in vigoare, astfel cum am detaliat mai sus. In cazul in care Societatea va stabili ca are un interes legitim sau o obligatie legala de a prelucra in continuare datele dumneavoastra cu caracter personal in alte scopuri, veti fi informati in mod corespunzator in acest sens.
Odata ce perioada de prelucrare indicata mai sus expira, iar Societatea nu mai are motive legale sau legitime de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, datele vor fi sterse in conformitate cu procedurile acesteia, care pot implica anonimizarea sau distrugerea acestora.
5. SECURITATEA PRELUCRARII DATELOR
Societatea va informeaza prin prezenta ca evalueaza si actualizeaza constant masurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate.
6. DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE
In contextul prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, aveti urmatoarele drepturi:
I. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveti dreptul de a obtine confirmarea faptului ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt sau nu prelucrate si, in caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal si conditiile in care sunt prelucrate , prin adresarea unei cereri in acest sens catre operatorul de date;
II. Dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal: aveti posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri in acest sens catre operatorul de date, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in cazul in care (i) datele nu mai sus necesare in scopul initial (si nu exista un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrarii este consimtamantul persoanei vizate, persoana vizata isi retrage consimtamantul si nu exista alt temei legal, (iii) persoana vizata isi exercita dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care sa prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) stergerea este necesara pentru conformarea cu legislatia UE sau legislatia romana sau (vi) datele au fost colectate in legatura cu servicii ale societatii informationale oferite copiilor (daca este cazul), cand se aplica cerinte specifice cu privire la consimtamant;
III. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii: aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii in cazurile in care: (i) considerati ca datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioada care sa permita operatorului sa verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegala, insa dumneavoastra nu doriti ca sa va stergem datele cu caracter personal, ci sa restrangem utilizarea acestor date; (iii) in cazul in care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal in scopurile mentionate mai sus, insa dumneavoastra aveti nevoie de date pentru a constata, exercita sau apara un drept in instanta sau (iv) v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care sa verificam daca temeiurile legitime ale operatorului de date prevaleaza asupra drepturilor persoanei vizate;
IV. Dreptul de a va retrage consimtamantul cu privire la prelucrare, atunci cand prelucrarea are la baza consimtamantul, fara insa a afecta legalitatea activitatilor de prelucrare realizate pana in momentul respectiv;
V. Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situatia particulara in care va aflati, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe interes legitim, precum si de a va opune, in orice moment, prelucrarii datelor in scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
VI. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza pe aceasta in mod similar intr-o maniera semnificativa;
VII. Dreptul la portabilitatea datelor, insemnand dreptul de a va primi datele cu caracter personal pe care le-ati furnizat operatorului de date intr-o forma structurata, utilizata in mod curent si care poate fi citita automat, precum si dreptul de a transfera respectivele date catre un alt operator, in cazul in care prelucrarea are la baza consimtamantul dumneavoastra sau executarea unui contract si se realizeaza prin mijloace automate;
VIII. Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.
Drepturile de mai sus pot fi exercitate in orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, va incurajam sa adresati o solicitare in scris, datata si semnata sau in format electronic la urmatoarea adresa: Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, cod postal 032368, Bucuresti sau prin e-mail la protectiadatelor@strauss-group.ro.
7. MODIFICARI LA ACEASTA POLITICA
Aceasta Politica privind Protectia Datelor cu Caracter Personal poate suferi din cand in cand modificari si poate fi actualizata de catre Societate, dupa cum va fi necesar. Societatea va va notifica cu privire la orice modificari materiale sau substantiale ale acestei Politici de Protectia Datelor cu Caracter Personal si se va asigura ca respectiva notificare este efectuata intr-o maniera care asigura luarea acestora la cunostinta de catre dumneavoastra, spre exemplu prin utilizarea adresei de e-mail pe care ne-ati furnizat-o, publicarea pe web-site Societatii sau orice mijloace adecvate care sa asigure o comunicare efectiva.
Puteti adresa orice intrebare in legatura cu prezentul document catre Responsabilul cu Protectia Datelor care poate fi contactat folosind urmatoarele detalii de contract: protectiadatelor@strauss-group.ro sau la adresa: Strada Nicolae Teclu nr 51, sector 3, 032368, Bucuresti